Alla inlägg den 29 maj 2009

Av Anita - 29 maj 2009 13:30

Äntligen har jag (katten Oskar) lyckats få ett ord med i laget.

Jag vill omedelbart dementera ryktena om att det är jag klöst henne!!!!! DET ÄR INTE JAG.

Hon vet inte själv riktigt men det är nog någon rivskada när hon klippt gräs mellan rosbuskarna.


De vackraste rosor har även dom vassa taggar. Något att tänka på.

Vad det är lite möss iår. Jag börjar bli lite mager tycker jag. Hopplöst att vara tuff jägare i dessa tider.


Svalorna har dessutom kommit och dom gillar jag inte. Dom skiter på mig och gör störtdykningar. Attans.


Sädesärlorna retas och är hopplösa att få tag i.


Honan fyllde år igår och inte kom hon iväg på dans inte. Hon han knappt komma hem förrän det dök upp gubbe på gubbe med blombuketter och precenter. Som tur var så var det smörgåstårta så även jag fick njuta av lite räkor.

Det sägs att det ska bli varmt till helgen. Det blir bra för det har varit blåsigt och kallt en hel veckan nu.


Jag hoppas att honan köper pripps blå och ölkorv tills ikväll så att vi kan sitta i bastun och njuta.

Ni kan aldrig tro så många olka kärringrumpor (o inte bara rumpor) som jag har fått se i den bastun. Tyvärr är jag kastrerad och inte nog med det. Dom är så hårlösa och osexiga i mina ögon. Men som sagt: Smaken är som baken, delad.

Ha nu en bra helg med mycket grädde och annat smaskens.


 

Jag för min del tar som sagt ölkorv och "pripps blå" med brudarna (avundsjuk va)?????

Och kom ihåg: Ett hem utan en katt är bara ett hus.

Presentation

DET SKA VARA LÄTT ATT LEVA...

Fråga mig

56 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7 8 9
10
11
12 13 14 15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards