Direktlänk till inlägg 21 oktober 2009

FRIHET

Av Anita - 21 oktober 2009 21:59

                                      

                                   

Frihetens fågel, ibland seglar du lätt upp mot skyn.

Dansar på lätta fötter med skrattande ögon.

Frihetens fågel. ibland är friheten svår och tung att bära.

När ingen hjälp finns att få, när natten är mörk och ensam

ä'r det lätt att flyga helt fel. 

                                            

                                                  


                                         

                                                  


                             


               Dagens ord: JU MÖRKARE DET ÄR JU SKARPARE SYNS STJÄRNORNA

 
 
Gitte

Gitte

22 oktober 2009 09:56

I think you are an awsome girl-award inne hos mig till dig! =)!

http://www.bortbytingen.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

bono6703

22 oktober 2009 13:50

Har äntligen börjat läsa din blogg. Den är helt underbar. Du måste bara vinna bästa bloggen.
Har just beställt tid för andlig healing hos din kompis. Det ska bli jättespännande.
Jag blev alldeles varm i själen när det första jag ser på din blogg är en fladdrande fjäril. Du vet ju att de ligger mig varmt om hjärtat.
Skönt för dig att du fått hjälp på jobbet och dessutom verkar ni trivas ihop. Kanske hon kan hjälpa dig med att vara mamma? För könsbyte hos dina karlar är det väl inte fråga om (inte ens lite nytänkande). De verkar inte leva på 2000-talet där man faktiskt hjälps åt och inget är kvinnogöra eller karlgöra.

Massor med kramar
Lena J

 
Ingen bild

Susanne

22 oktober 2009 16:31

Ja så bra som det stämmer det du skriver som vanligt sätter du ord på det många känner och tänker men inte får sagt :) Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anita - Tisdag 16 april 09:34

  Denna långa förbannade vinter som aldrig verkar ta slut. Så jag frusit och frusit och som jag längtat och saknat sol och värme. i söndags kväll åkte jag på bio och såg Möte i Rom med bl Lassgård. Jag gillar honom och han kan spela så många oli...

Av Anita - Fredag 12 april 08:38

      Det blir bara värre och värre. Visst har jag haft 4 skrivare och visst har dom krånglat men nu går skam på torra land. Vi köpte en nya skrivare för att nu är det dags att ha vägföreningsmöte med allt det innebär. Det ska skrivas kallelse...

Av Anita - Lördag 6 april 10:03


  Jag skrev ett långt blogginlägg om hur det är att vara pensionär och lite annat men datorn åt upp alltsammans och lika bra var det för det var bara gnäll. Snö snö snö. Kallt kallt kallt. Halt. Kinabrors hund Jack har brutit några klor i en f...

Av Anita - Tisdag 2 april 12:19

  Skärtorsdagen var det skapligt väder ändå men jag lät häxan Hanna åka i mitt ställe till Blåkulla.   Så började snön vräka ner.    Att åka till Lillsjön på pimpeltävling blev inte av för någon av oss. Jag började laga mat istället.  ...

Av Anita - Torsdag 28 mars 14:10

  Det har snöat sedan i måndags och just imorse satt jag och tittade ut på snön och gräddade rullrån. Dom ska jag ha på påskafton till efterrätt med glass och nykokt hjortronsylt och kaffe förstås. Nog om det.   Igår var en märklig dag. Jag kl...

Presentation

DET SKA VARA LÄTT ATT LEVA...

Fråga mig

56 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards