Alla inlägg den 14 januari 2011

Av Anita - 14 januari 2011 21:32

  


Så har jag skrutit med min gröna fina gran som inte barrar och som skulle få vara inne till påsk.


Kommer hem efter en dag på jobbet. Sätter mig framför tvn och hör hur det börjar rasa julkulor ur granen och inte bara kulor, barr barr barr. Tatter,tatter,tatter på golvet.


Dessemellan jag tittar på "Lets Dance" plockar jag av granen allt glittande bjäfs och tänk så mycket grejor som fanns på. Tog timmar att klä på. Tar timmar att klä av men det är inte lika roligt.


Mer som inte är roligt idag är att det återigen är svinkallt -26 grader. Jag har varit på jobbet idag så det var lite kallt när jag kom hem men nu har jag eldat så Oskar ligger framför brasan och mår gott.   


Hoppas att det blir lite bättre imorgon annars kommer jag att drabbas av vinterdepp igen. Jag hade hoppats att det värsta var över.


Dagens ord: Det är inte allt som räknas som går att räkna, och inte allt som går att räkna som räknas. Fundera på det ni.

Presentation

DET SKA VARA LÄTT ATT LEVA...

Fråga mig

56 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards