Alla inlägg den 27 januari 2011

Av Anita - 27 januari 2011 11:49

  

Januari har alltid så länge jag minns varit min otursmånad. Allt skit som kan hända händer just då.

Nu hade jag hoppats på en ändring. När jag betalt min räkningar så blev det lite över till mat och det kändes ju hoppfullt men.....


Så började det. Natten efter att jag varit till Liden fick jag magsjuka och är det något jag hatar så är det att spy. Jag spydde hela natten och dessimellan satt jag på toan.


Så igår låg jag hela dagen totalt utmattad och med värkande magmuskler.

Var ju tvungen att hä mig upp idag för att fara och besikta bilen, en grej som aldrig brukar vara något problem.


Men se nu hade jag fel på både två bromsslangar och handbromsen. Ombesiktning och lagning. Där rök mina matpengar.


   

Nu har jag mina funderingar på att gå och lägga mig i soffan och dra ett täcke över mig och inte kliva upp förrän januari är slut men...... jag måste ju ut och hämta ved till att börja med för nu har det blivit kallt här inne och mina fingrar känns iskalla och stela. Förbannade skit.


Dagens ord: Det som inte tar död på en....får en i alla fall att må riktigt dåligt. 

Presentation

DET SKA VARA LÄTT ATT LEVA...

Fråga mig

56 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards