Alla inlägg den 19 augusti 2018

Av Anita - 19 augusti 2018 15:52

Jag började dagen med att skriva ett fint inlägg om surströmming, skogsvandringar och lade in en massa kort. När det var klart så loggades jag ut och alltsammans försvann så nu kör jag en snabbvariant så får vi se.

 

Surströmmingspremiär i Gärsjön hos HunnGun och Gubben hennes. Gott och mysigt väder och härlig kväll. Mulet men varmt.

 

Så trevligt hade vi.

 

Hunden Jack hade så roligt med mamman och syrran.

 

Oj så dom lekte och sprang och badade.


Så letade Dansbritt och jag efter svamp igår men hittade bara karl-johansvamp och tro det eller ej gula kantareller, lagom att äta till Kinabrors grillade kött.

 

Skit samma vi satt på vår vanliga plats uppe på en klippa och fikade. Det är ju en av de bästa med att gå i skogen minsann.

 

Så gick vi hem med de få kantareller vi fick och på vägen plockade vi lite blåbär.som DansBritt skulle ge sina barnbarn.

 

Nog fanns det mer att berätta men jag slutar nu innan allt försvinner. Bara en sak. Det blåster för jäkligt och jag ska dansa på torsdag och åka till Hunge på surströmming på lördag så än är inte alla nöjen slut.


Dagens ord: Man ska roa sig så gott man kan, tids nog är det tid för arbete och slit.

Presentation

DET SKA VARA LÄTT ATT LEVA...

Fråga mig

56 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Augusti 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards