Alla inlägg den 30 januari 2020

Av Anita - 30 januari 2020 09:53

Jag har sagt det hela tiden och jag säger det igen. Nog fan blir det snö. Den blev bara lite försenad och nu snöar det hela tiden så snart är det precis som vanligt, en jävla massa snö.

 

Innan jag ger mig ut och skottar på gården så skriver jag lite grann. 


Här sitter jag nu med en väldigt ömmande haka och kind. I förrgår var jag till tandläkaren och drog ut en gammal rotfylld tand med krona och det ska ni veta att det var en pärs för den satt som klistrad. Den hade kapsejsat totalt men roten satt hårt. Trots borrande och dragande och lång tid så kunde man inte få upp den så nu måste jag till Östersund och sitta och plågas en gång till. 


När jag äntligen kom hem så var jag frusen och kände mig eländig. Jag kunde inte elda i spisen för sotaren skulle komma. Gamle A kom och han funderade om jag hade tagit mig en hutt för jag sluddrade när jag pratade men tro det när tungan var helt bortdomnad. Känner mig fortfarande lite mosig efter den där upplevelsen.


Jag är i alla fall glad att Kinabror kommer hem till helgen så jag slipper snöskottningen. 

 

Inte så mycket mer att skriva om en snöig dag i slutet av januari. Hoppas bara att det snart blir sommar så jag får bada och sola och ha det bra. Jag lider av solbrist, badbrist och dansbrist ska ni veta. Pengabrist också förresten.

 

Dagens ord: Tamme sjutton är jag inte lika vissen som mina krukväxter

Presentation

DET SKA VARA LÄTT ATT LEVA...

Fråga mig

56 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards