Alla inlägg den 24 mars 2021

Av Anita - 24 mars 2021 11:31

Så var det då dags att åka till stan och få tandoperationen gjord. Det var vårlikt när Kinabror och jag åkte till stan. Så pass varmt så det blev vårjacka och  joggingskor som gällde. Borta i stan var det ju bart minsann.


Inte här inte men det händer lite undan för undan. Det var vatten på isen i alla fall.

 

Det är ljust på kvällarna och jag gick strandstigen som bitvis var bar.

 

Nu sitter jag här med en massa taggtråd i munnen eller rättare sagt det är ändarna på trådarna mat sytt med som sticker ut åt alla håll. Inte går det att äta något men det finns ju soppa.


Känner mig lite mosig och trött men idag skiner solen. Det skulle vara fint om det inte blåste så förbannat.

 

Solen har fått vägen ner till uthusen att bli bar och runt vissa träd i skogen är det en barfläck. 

 

Hunden Jack och jag har dragit upp tomtar och änglar och Jack har dragit nerfallna grenar. Nu är det dags att ta fram påskkärringen istället för tomtarna. 


Idag kommer AMV och Östen och hunden Jack väntar och kollar och lyssnar efter bilen. 


 Dagens ord: Ena dagen minusgrader och nästa flera plusgrader. Hoppas det håller i sig 

Presentation

DET SKA VARA LÄTT ATT LEVA...

Fråga mig

56 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards