Alla inlägg den 8 september 2022

Av Anita - 8 september 2022 18:22

 

det var i förrgår som jag skulle till tandläkaren och se om jag kunde få göra en brygga att sätta en tand på så jag kan tugga. Inte hade jag tänkt mig att tanden som jag opererat och rotfyllt och stökat med i flera år skulle ställa till sånt elände. Den var inflammerad och även runt omkring. När han drog ut den vällde varet ut och det blev en lång tid hos tandläkaren för att rensa och stöka med alltsammans. Jaha det var det eländet.


Vi tar lite mer som är på minussidan: Hur var det nu. Jo 

Hälsporre, ryggskott, tand av, cykeltippen med skador lite här och där och så nu inflammation. Vart ska det sluta.

Frost som förstört mina blommor tidigare än vanligt.

Älgjakt så man inte kan gå i skogen. 


Nåja plussidan har väl något lite att komma med: 

Fint väder på dagarna.

Trevlig kompis som hälsade på idag.

Hunden Jack som hälsar på och Kinabror och hans son.

 

Fika hos Bror B:s fru och goa hunden Nalle. Fika med AMV och Gubben i solen på verandan. En stund i hammocken med en bok och ett glas svarvinbärssaft. Nu hittar jag inget mer på plussidan. Jo det har inte blåst.

 

Inget mer att rapportera från Fisksjön denna dag i månaden septembar.


Dagens ord: Det har i alla fall inte snöat om man nu ska vara positiv och det ska man väl vara.



Presentation

DET SKA VARA LÄTT ATT LEVA...

Fråga mig

56 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards