Alla inlägg den 16 november 2009

Av Anita - 16 november 2009 18:04

  

Jag har fått en utmärkelse av Skogshuldran  men det medför vissa förpliktelser med den

Till att börja med berätta 10 saker om sig själv som ni inte vet. Svårt Svårt men jag tänker så det glöder.


1.Jag köper sällan kläder och ibland går jag omkring med kläder som är över 20 år gamla.


2. Jag har rosa gummistövlar.


3.  Jag orkar aldrig äta frukost men annar äter jag all mat som man bjuder mig på och jag blir rätt irriterad på folk som är grannlaga och inte äter vad som helst. Svälta skulle dom få göra lite då och då så dög det nog.


4. Jag har en grå Mazda och den är väldigt bra men tråkig. Tacka vet jag min första bil en röd gammal saab med vita blommor på.


5. Senaste boken jag läst heter Lyckan är en sällsam fågel med Anna Gavalda. En bra bok men förfärligt jobbig att hålla i när man ligger i badkaret. Väger nästan som en tegelsten.


6. Jag har alldeles för många grisar.


7. Jag är av naturen lat och därför är det väldigt slitsamt att jobba.


8. Jag har storlek 39 på fötterna och är 168 cm lång. Väger 68 kg.


9. Jag tycker mycket om färger och tycker att vi klär oss i alldeles för mycket svart och grått. Nu borde vi lysa upp tillvaron med glada färger istället för att ha en massa trist. Jag menar Det är väl mörkt nog ändå.


10. Det här vet ni ju förut. Jag älskar italiensk mat. italiensk musik och italienska män. Synd att det finns så få i närheten.  


Sedan ska man dela ut den till tre andra bloggare:


Först får det bli http://dansann.blogg.se/ för hennes alltid lika positiva blogg och underbara mat som mannen gör.

Sedan får det bli http://jtv.bloggagratis.se/ som har en gullig blogg mestadels om sin son.

Till sist Sofie som börjat om att blogga efter att gjort uppehåll: http://zebmacahan.bloggplatsen.se/


Idag är det måndag men det regnar och är plusgrader. Jag gick upp till hotellet idag och håret lockade sig i regnet. Huden kändes som om den riktigt sög åt sig den fina duggregnet. Jag saknar inte snön och vintern. Det här blir en vecka i min smak hoppas jag. Men man vet aldrig


Dagens ord får bli: Livet är som en chokladask Man vet aldrig vad som ligger inuti 


Presentation

DET SKA VARA LÄTT ATT LEVA...

Fråga mig

56 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15
16 17
18
19
20 21 22
23
24 25 26
27
28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards