Alla inlägg den 1 juli 2010

Av Anita - 1 juli 2010 18:04

Sista dagen på jobbet och det var en sån där helvetes  dag som man är glad att man slipper vara med om igen.

Kom hem och åkte iväg till dansen i Hällesjö.

När jag kom hem hade wws ängeln varit hos mig och satt upp toaletten.

Jag hade tagit fina bilder som ni skulle få se av min sista jobbardag men tro det eller inte åskan har slagit sönder mitt bredbandsmodem.


Jag åkte till hammarstrand och fick tag i ett nytt men när jag kom hem var det bara sladdar i lådan.


Tillbaka igen och fick ett nytt men av ett annat märke som jag inte klarar av att installera så nu sitter jag hos Datafia och bli inte brydd om jag inte syns på några dagar.


Ingen sovmorgon blev det. Telefonerna ringde i ett. jag har hållit på med en rabatt till Stockholmskarin hela dagen och som sagt försökt att fixa datan.


Min första lediga dag blev inte som jag hade tänkt mig. Jagh hade tänkt gå ut lugnt men det kanske är som dom säger. Att vara pensionär är stressigt.


Till helgen ska jag vara barnvakt.

Vi hörs när jag fått till den förbaskade datorn.

Presentation

DET SKA VARA LÄTT ATT LEVA...

Fråga mig

56 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards