Alla inlägg den 21 juli 2010

Av Anita - 21 juli 2010 13:59

Lille Liam plockar "bjåbär (gott gott).

Sofiepropp målar stenar vi ska ha till "Fångarna i skogen"

Sonen och kompisen kör fyrhjuling.

Jag känner mig som en skit och har problem med andningen.


Så dyker dom upp. Min älskade faster med man och två kusiner.

  

Det är klart att bröderna dyker upp för att sällskapa och det var en lagomt varm sommardag och vi hade som vanligt väldigt trevligt.

  

Kaffe och fikabröd och en massa prat och skratt. en gång om året kommer dom upp från Alnön för att hälsa på och det är alltid lika trevligt varje år.

  

Pojkarna vilar i gräset och faster hälsar på hos grannen.

  

Tyvärr mådde jag som en skit hela dagen och hostar så jag knappt får åt mig andan och igår kväll somnade jag på soffan flera gånger,


Imorse mådde jag inte så mycket bättre och rösten hade försvunnit dessutom.

Sofiepropp och jag skulle göra grejorna till "Fångarna i Skogen" men det verkar inte bli så mycket gjort.

Så rätt som det var kom mina jobbarkompisar farande med en blombukett och  det var både oväntat och roligt.


Nu ska jag försöka att sova en stund. Jag missar dansen på Hällesjö ikväll tyvärr men vad gör man när man mår så här.


Dagens ord: Mår man som en skit ena dagen mår man förhppningsvis bättre nästa. 

Presentation

DET SKA VARA LÄTT ATT LEVA...

Fråga mig

56 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards