Alla inlägg den 22 juli 2010

Av Anita - 22 juli 2010 20:23

Vaknar vid 8 av att kråkorna slåss utanför.

Älgört och almäck blommar för fullt och fyller luften med en nötaktiv lukt. Kommer på att jag borde gjord älgörtsdricka.

Jag hostar så jag kräks och känner mig nästan svimfärdig.

  

Galna älgen mumsar i närheten. Han ruskar på huvudet och frustar lite då och då och det är som ett moln av broms och mygg runt honom. Stackarn.

  

Katten Oskar klurar på bron.

I dammen har grodynglen blivit små grodor på bara en cm långa och förfärligt söta. Det skulle inte ens vara svårt att pussa en sådan groda.

  

En jättespindel lurar i vattenytan.

Sonen har sovit i strandstugan. Lite mulet och blåsigt idag.

Jag är yr och tar blodtrycket och jag som brukar ha högt har så lågt så jag nästan borde vara död. inte underligt att jag känner mig som skit.


Högst olämligt att bli dålig nu när jag ska ordna " Fångarna i skogen" Det handlar om 30 personer som ska leka och äta och fika och det är inte många dagar kvar till söndag.


Känns lite som panik ska jag säga.

Har mest lega framför tvn idag men har inte lyckats hitta någon Åsa-Nisse film.

Det brukar vara lika välgörande som en rejäl wisky.


Önska mig lycka till och att jag snabbt som attan blir frisk igen. Jag har provat med allergimedicin och slemlösande och allt möjligt.

Nya råd mottages med tacksamhet.

Föresten varmvattenberedaren ha så gott som lagt av. Känns som ett jäkla stim nu. Börjar grejor gå sönder så går fler sönder.


Dagens ord. En olycka kommer sällan ensam.

Presentation

DET SKA VARA LÄTT ATT LEVA...

Fråga mig

56 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards