Alla inlägg den 19 juni 2010

Av Anita - 19 juni 2010 19:14

  

Så var det då bröllop för Viktoria och hade det varit förut så har jag tyckt att det bara varit något "fjask".

men..... om det är åldern eller vad det är så har jag liksom tänkt om. Jag har faktiskt tittat idag och förstått vilken folkfest det varit. Människor har hurrat och skrattat och varit glada.


Vi har alldeles för lite glädje i det här landet och när glädjen sprider sig så blir det ringar på vattnet som bara ger mer glädje.


men ....säger vissa "pengarna".

Ja ingen ska inbilla mig att dom pengarna skulla hamnat till någon vård eller annat där dom behövs möjligen till några politiker som gått på porrklubb eller till storfinasen  eller delägare i industrier. Pengar går alltid till dom som redan har dom och om alternativet är att stråla lite glädje över Stockholm så är det ok för mig.


Trots allt är Viktoria en härlig tjej så grattis Viktoria. Hoppas att du blir lycklig.

Jag firar dig genom att sätta en krona på min egen lilla storsjöodjursprins.


  

Måste kila. AMV och jag ska basta.


Dagens ord: Kärleken är evig?

Presentation

DET SKA VARA LÄTT ATT LEVA...

Fråga mig

56 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16
17
18 19 20
21 22 23
24
25
26 27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards