Alla inlägg den 16 november 2022

Av Anita - 16 november 2022 11:50

 

Igår var en riktigt fin dag och solen sken. Jag var på bra humör och var ute hela dagen.

 

Idag kan man tro att jag tar svart-vita foton men det ser ut så här i verkligheten. Sjön har frusit till hälften inatt och det är slut på fina spegelbilder i vattnet. Det är lite snö på marken och jag måste sopa av bilen och leta reda på motorvärmarsladden.

Jag är skitsur för jag hade hoppats på några fler fina dagar. Det är 5 minusgrader men det är väl skit detsamma men jag eldar i spisen i köket. Bär ut askan ur kaminen och bär in ved. Bäst att vara förberedd för vad som komma skall.

 

Slut på de gyllene dagarna och bara grått vitt och trist kvar. Vet att de finns dom som till och med har de färgerna på inredningen men det förstår jag inte. 

 

Dagens ord: Det är nu man inte vet om det är glashalt under snön så man riskerar att ramla omkull.



Presentation

DET SKA VARA LÄTT ATT LEVA...

Fråga mig

56 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards