Alla inlägg den 21 september 2022

Av Anita - 21 september 2022 09:12

 

Jag var på läkarkontroll igår och han tyckte att jag såg bra ut. Med det menade han nog att alla prover var ok och blodtryck och annat också. Utom min fot förstås men jag fick rådet att gå till en sjukgymnast och få hlälp (om det hade funnits någon) förstås.


Skulle sätta mig i bilen då jag såg något konstigt.


 

Då får jag se att jag hade ett hål i rutan på höger sida bak som av någon underlig anledning hade blivit när jag stod parkerad utanför. Jaha ja. Tänk att så fort jag tar bilen så nog blir det något skit som kostar pengar och möda. Det är väl själva faan. Tror att den där bilen är helt förtrollad av någon illasinnad makt.


Ja så var det med det. Jag har tagit in blommorna nu. Dom står i växthuset och är skyddade ett tag. I natt har det varit kallgrader så det var i sista minuten.

 

Igår kväll hade vi styrelsemöte nere på Håsjögården. Vi ska väl försöka få till lite fest för dom som varit med och fixat med sommarcafe. Solen lyste så fint över sjön så jag kände för att ta kort på vår fina gamla kyrka.

 

Idag blir det nog en riktigt solig och fin dag även om det är kallt. Få se om det blir lingonplockning om inget annat spännande händer. Jag ska inte röra bilen idag i alla fall. Det är då ett som är säkert. Det gäller tydligen att hålla sig på marken och varken använda bil eller cykel för då blir det bara skit. Nåja, mina skavsår på knäna har i alla fall läkt och vi får se hur det går med resten. 


Dagens ord: Solen skiner i alla fall.

Presentation

DET SKA VARA LÄTT ATT LEVA...

Fråga mig

56 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards