Alla inlägg den 21 januari 2011

Av Anita - 21 januari 2011 14:12

  

Vi ska vara rädda för allt verkar det som.

En gång var jag tillsammans med en kille som klädde av sig alla kläder och stoppade dom i tvättmaskinen när han varit och handlat på ICA. Dessutom slängde han sig själv i duschen och hade så bråttom att göra sig av med främmande basiller att han inte ens gav sig tid att lägga in varorna.


Dessutom tyckte han att jag skulle tvätta håret mitt i natten när vi varit på dans. Eftersom jag tvättat mitt långa hår innan vi for tyckte jag att det räckte med en dusch men jag kunde ju ha kvar basiller från någon jag dansat med.

Puh ni förstår att den mannen inte fick äran att vara med mig någon längre tid.

Stackars människor som lider av basillskräck. All deras tid måste gå åt till att bekymra sig över en massa fjask.


Affärsmännen är jättesnabba att blåsa under på sådant.

Se "Vanish som visar bilder på basiller som fastnar i kläder och inte går bort när man tvättar. Visar barn som hundar hoppar på och vill med det påskina att föräldrar låter sina barn gå omkring med bakterier i kläderna. Man blir alldeles matt. Svenska barn skulle nog må bra av att få ha lite skit och bakterier.


Så reklamen med en kvinna som letar bakterier i toaletten med ett förstoringsglas (Tror hon att man kan se dom med det eller.....) Allt för att få sälja något starkt rengöringsmedel. Vadå, tänker hon dricka ur toaletten eller vad. Där ska man väl sitta och skita vad jag vet och då borde väl vanlig rengöring räcka.


Det sägs att svenska barn har mer allergi än andra barn för att vi har det så väldigt rent.

Vi ska ha rädsla för allt och jag förstår att ungdomarna utan erfarenhet bilr förvirrade.

Antingen blir man rädd för det mesta eller också skiter man i allt.


Ljust bröd är inte bra.

Potatis blir man fet av.

Sitter man framför datorn får man hjärtinfarkt.

Dricker man cocacola fräts tänderna bort.

Nästan allt är farligt.

Hur ska man då förstå vad som verkligen är väldigt farlig och vad som bara är lite farligt, dessutom ändras det från tid till annan. Det som är bra ena dagen kan vara farligt nästa.

Då kanske man kan tro att droger, sprit och röka inte är farligare än att äta potatis. Tar man till sig allt får man inte en lugn stund.


Vi är trots allt som djuren, vi blir skitiga vi också och vi tål baselusker. Det är ju bara naturligt. Med det menar jag inte att man ska hålla sig själv och hemmat någotså när rent men det går till överdrift.


Dagens ord får väl handla om toalettbestyr då:


Det tar sig sa kärringen när hon satt eld på skithuset och försökte släcka med fotogen.



Presentation

DET SKA VARA LÄTT ATT LEVA...

Fråga mig

56 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards