Alla inlägg den 8 maj 2009

Av Anita - 8 maj 2009 10:23

Inte blir min hosta och snuva bättre av att alla alar, alla björkar och viden släpper på sina pollen för fullt. Gult i vatten, gult på bilar.

Det var ju inte det jag skulle prata om idag. Igår var buggkurs igen och vi studsade runt i Församlingshemmet och svettades. Vi ska nog dra iväg nästa lördag till Hanssons loge och dansa till Jannez. Nu är våren igång på riktigt. Nu är det dags att leva och dansa och vara utomhus och träffa kompisar och se hur naturen blir vackrare och vackrare för varje dag.

Ikväll blir det vårskriket för oss vårhäxor och jag hoppas kunna ge er någon bild efter helgen. Eftersom jag fortfarande har trasig dator så kommer jag att försvinna nu ett par dagar. Synd Synd Jag vill ju in och titta vad som händer. Gamla kärringen har blivit databeroende. Det är den bittra sanningen men vad då. Jag är inte spelberoende, alkoholberoende eller något annat beroende så någon svaghet ska man väl ha.

Med det önskar jag er en fin helg utan allergiska besvär och andra obehagligheter.

Gå ut och njut!!!  

Presentation

DET SKA VARA LÄTT ATT LEVA...

Fråga mig

56 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7 8 9
10
11
12 13 14 15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards