Alla inlägg den 4 oktober 2010

Av Anita - 4 oktober 2010 09:07

  

Ifjol den här helgen var PappersBeda, M och jag uppe i M:s stuga och det snöade så vi nästan inte tog oss hem.

Iår den här helgen har vi varit i Östersund och bott en natt på hotell. Jag alltså dom, andra har varit där 2 nätter.


Eftersom jag inte precis är i toppform och knappt kan hålla mig uppe en hel dag så var det både kul och lite jobbigt.


Det som känns lite jobbigt är till visst del att gå i affärer och inte ha råd att köpa minsta lilla sak. Som tur är så är det så fula och tråkiga färger så det fanns inte mycket jag ville ha. Undantagsvis på Indiska där det finns lite mer fina färger.


Jag har aldrig förstått varför man ska klä sig som till begravning så fort det blir höst. Det är väl då man skulle behöva lysa på med fina färger.


Nå vi kutade in och ut i affärer och åt middag på kinarestaurang och sedan gick vi på bio och såg "I rymden finns inga känslor" Rätt bra var den.


Söndagen var det alternativmässa med en massa hockusbokus och det var roligt att gå där och jag träffade många jag kände.


 Somnade i soffan när jag kom hem.

Det känner på. Jag börjar bli rätt less på att må som en skit nu men snart har jag ätit upp all min medicin så då ska jag väl vara bra hoppas jag.


Måste skicka ett tag till min bloggvän Skatan som gjort ett jättefint inlägg om sitt besök här hos mig som jag kände som misslyckat för att jag inte orkade med att sköta om henne som jag ville. Dessutom har hon skickat mig några skatfrön som jag ska sätta till våren och se vad det blir. (små skatungar kanske hi hi) Jättekram på dig vännen.

  

Dagens ord får bli ett jag fick på baksidan av ett kort på mässan:

Jag är inte rädd. Jag KAN flyga. 

Presentation

DET SKA VARA LÄTT ATT LEVA...

Fråga mig

56 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards