Alla inlägg den 6 december 2010

Av Anita - 6 december 2010 14:07

  

I morse när jag vaknade kände jag att det var lite mindre kallt.

Jag är NÖJD  med att det bara var -10 grader och äntligen möjligt att gå ut.


Jag är väldigt NÖJD med att jag åkte till fotvården idag och fick sitta i ett fotbad med varmt vatten. Mina stackars frusna fötter är fortfarande varma.


Jag är NÖJD med att katten Oskar och jag äntligen kunde gå badstrandsrundan. Lite besvärligt att gå nu när jag inte trampat upp snön på flera veckor. Bastun stod frusen och översnöad. Någon bastu har det inte heller blivit på länge. Kung Bore har ju stått ivägen.


   

Jag är NÖJD med att katten Oskar har hittat en varm plats precis under taket uppe på en hylla och mår väldigt gott på ett gammalt fårskinn.


Jag är NÖJD med att jag ätit rotmos och fläsklägg till lunch.


Jag är NÖJD med att blåskatarren är lite bättre.


Dagens ord: Om man inte har för stora krav kan man vara nöjd med lite. 

Presentation

DET SKA VARA LÄTT ATT LEVA...

Fråga mig

56 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards