Alla inlägg den 16 december 2009

Av Anita - 16 december 2009 22:01

                                           


20 grader kallt. Eldar i både spis och kamin.

Idag är det kontakternas kväll. En del dagar och kväller kommer ingen och hälsar på men ikväll har det varit både besök och telefonsamtal.


Broder O med sambo kom hit på fika.

Jag har haft mailkontakt med min bästa kompis AMV och med kinabror.

Jag har haft kontakt med mannen som skriver hemsida om Håsjö.


Jag har haft telefon från spökjägarinnan som det var länge sedan jag pratat med och det var spännande att höra om hennes äventyr.

Jag har pratat med min son som jag nu väntar på att han snart ska komma och det ser jag fram emot.


Sist men inte minst har jag pratat med pappas 85-årige kusin.


Olika människor, olika åldrar. Det är det som är så spännande med livet. Kontakterna.


Nu har jag fått en hel del nya ordspåk och det är bra för jag har snart använt alla jag kommer ihåg.


I denna iskalla vinternatt där den jäkla snön faller ner trots att det är så kallt så ska ni få ett dagens ord:


Problem är till för att skjutas upp, för att sedan glömmas bort.  

Presentation

DET SKA VARA LÄTT ATT LEVA...

Fråga mig

56 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7
8 9
10
11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25 26 27
28 29 30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards